Menü

Főoldal

Hírek

Eseménynaptár

MeetUP

Vizibilitás

Kutatások

RaKÉTa

ReStart

Kapcsolat
1075 Budapest,
Károly krt. 13-15., B ép. 7. em.

Brüsszelből is vonzó a magyar kultúra – beszámoló a Visibility sorozatunk második állomásáról

Főoldal
Hírek
Brüsszelből is vonzó a magyar kultúra – beszámoló a Visibility sorozatunk második állomásáról
Single news img

A Visibility névre keresztelt programsorozatunk a hazai rendezvényszektornak hivatott nemzetközi láthatóságot biztosítani. Idén ősszel több rangos szakmai iparági vásáron (IBTM World Barcelona, World Travel Market London), és két saját szervezésű brüsszeli eseményen is azon dolgoztunk, hogy a magyar piacnak nagyobb elérést, illetve új szakmai együttműködéseket alakíthassunk ki.

December 1-jén rendeztük meg a Brüsszeli Liszt Intézetben a Visibility sorozat második saját eseményét. Az este vendégei a magyar kulturális rendezvények képviselői voltak, a prezentációkat pedig az Aranyakkord koncertje zárta. Az esemény nagy sikerrel, csaknem 80 fő részvételével zajlott, a résztvevők meghallgathatták Petneki Ábel (BMC), Bukovics Aliz (A38 Hajó), Kovács Dániel (Etyeki Piknik), valamint Régi Márton (VOLT Produkció) előadásait.

A két első, klasszikus rendezvényhelyszín-bemutatkozás kitért a kapacitás és a technikai felszereltség mellett az állandó és időszakos programkínálatra, a nemzetközi kapcsolatokra, és a helyszínek saját kulturális küldetéseire is. A BMC és az A38 egyaránt otthont ad konferenciáknak, élőzenei programoknak, kiállításoknak, színházi programoknak, tereik pedig a megrendelői igények mentén, szabadon alakíthatók.

A VOLT Produkció színeiben Régi Márton cégvezető prezentált. A cég portfóliójába tartozó rendezvények közé olyan népszerű, nagy tömeget vonzó fesztiválok tartoznak, mint például a Strand Fesztivál, a B my Lake Fesztivál, a Balaton Piknik és a ZamJam. A MOL Nagyon Balaton ernyője alatt szervezett programok óriási befolyással vannak a balatoni régió turizmusára, hiszen együttesen több, mint 900 ezer látogatót fogadnak évente.

Kovács Dániel, a Roxer kreatív igazgatója az Etyeki Piknikről szóló prezentációjában rámutatott arra, hogy a vidék vonzerejének növelése a rendezvények tekintetében közös feladatunk. A kulturális termékek – jelentsen az adott esetben gasztronómiát, folklórt, könnyűzenei és irodalmi programokat, vagy színházat – által elért közönség csak abban az esetben növekedhet szignifikánsan, ha a közönség involválható, érdekeltté válik a kultúra ápolásában, és megtörténik lokálisan is a lehető legtöbb társadalmi csoport megszólítása. Az Etyeki Piknik sorozata az évi egy nagy fesztiválból indulva mára már egy egész évben nyitva tartó élményközponttá varázsolta a települést.

A szakmai bemutatók után az Aranyakkord adott varázslatos koncertet a közönségnek.

Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Slider image
Thumbnail image
Thumbnail image
Thumbnail image
Thumbnail image
Thumbnail image
Thumbnail image
Thumbnail image
Thumbnail image
Thumbnail image